onsdag 21 januari 2009

Sjuårskrisen



Sjuårskrisen - Josie Lloyd och Emlyn Rees

Amy och Jack har levt tillsammans i sju år.
Vardagsbestyren med tvååriga sonen Ben sliter på relationen och både Amy och Jack längtar efter spänning och passion.
När Amy ska hjälpa en väninna att hitta en dejt kan hon inte undgå att själv bli intresserad.
Och när Jack får jobb i trädgården till ett av Londons finaste hus står han plötsligt öga mot öga med en vacker kvinna i sexiga underkläder.

~~~~
Betyg: 5 av 5
Dråplig, rolig och faktiskt ganska träffande!
Lite roligt att kapitlen är ömsom skrivna av Amy och av Jack.
De manliga kapitlen är sanslöst roliga mellan varven ;-)

~~~~
Bokfakta:

  • Bokförlag: Månpocket
  • Utgivningsår: 2008
  • ISBN: 9170016593




4 kommentarer:

Mojebarn sa...

Hur hinner du läsa??
Jag läste också över 60 böcker om året. Innan jag fick barn.... med det handlar väl om prioritering:-).

Hittade i alla fall två böcker på din lista som jag läst. Mårtensson och Jungstedt.

Jag har nog läst nästan alla böcker om Homan.

Kram
Lisa

Anonym sa...

Jag har sneglat på den här ett tag och nu blev jag ju ännu mer sugen!

enAnnan sa...

Åh den låter ju rolig och intressant. Har aldrig hört om den, men det ska kollas upp.

Kramar

Ango sa...

Jag har stött på den här hos flera bloggar den senaste tiden, och jag måste läsa den, för den verkar vara bra.